fredag 20 april 2012

Sysselsättningar en regnig fredag

Lars och mitt stora fredagsnöje brukar vara att tvätta. Det ska vi även göra denna fredag. Men med tanke på att Göteborg visar upp sig i sin allra blötaste form har vi fått underhålla oss inomhus på eftermiddagen.

Jag cyklade dock till klättringen och hem igen, trots skärmar ser väskan ut såhär:


Lars sysselsatte sig med att sortera prylar, enligt mig ser detta ut som ett stort kaos, men jag antar att Lars har full kontroll.


Jag tittar mest på och dricker kaffe, det känns som en lagom bra sysselsättning denna dag!



Concorden har uppgraderats
Ny sadelstolpe i kolfiber och nya hjul (med matchande blå fälgar) perfekt. Måste dock köpa ny bakre växelförare för jag uppgraderar från 7 till 9-delat. Konsumera mera! Snyggt blev det iallafall, eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar