söndag 6 maj 2012

Cykling i sol och blåsväder

Jag och Thomas skulle klättra i aspen. Två mil från mig och 2.5 från stan ungefär. Vi begav oss på morgonen, hur fint som helst. Jag älskar den gamla landsvägen mellan jonsered och lerum. När vi rundade sjön och började cykla på andra sidan insåg vi genast varför det hade varit så lätt, stark vind!

Vi klättrade i alla fall i några timmar och lagom möra återvände vi hemåt. Nu gick det inte lika lätt. på vädret skulle det tydligen vara 20m/s i byarna, i västlig riktning. Fint! Väldigt jobbigt och jag är glad att Thomas hade en mtb på landsvägen, så att det gick i lagom tempo =)

Lars kom o mötte upp halvvägs och fick även han en smärre chock när han vände håll. Kul och skönt att känna att man lever! =)

Soffan var min bästa vän den kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar