söndag 3 maj 2015

MTB i Köpenhamn- store hareskov

Inget ont om Brompton, jag är verkligen glad för den, men det är inte helt samma känsla att cykla på den som att cykla på min Surly cross check, eller för den delen min Surly karate monkey. I morgon åker jag med min Bronpton till München, för att stanna Maj ut, och ville därför idag passa på att flyga fram med de största hjulen jag har. Vi cyklade MTB turen i store hareskov, och eftersom sommaren är här cyklade vi även dit och hem. Stigen var helt torr, och inte ett spår av lera i våra bleka plyten. Vi blev glada (särskilt när vi fick äta upp våra middagsrester från gårdagen) och solen strålade ner genom lövtaket i bokskogarna.

Om ni ännu inte cyklat den obligatoriska söndagsturen så börjar det bli dags att ge sig ut, man blir så glad.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar