onsdag 29 februari 2012

Punkteringarnas årstid är här!

Våren är som sagt kommen, och jag har insett att det är punkteringarnas årstid. Man är så sugen på att cykla när solen skiner, så man ger sig ut med "smala-däck-cykeln" och inom kort har man punktering på grund av allt grus! Jag längtar till gatorna är sopade! Det positiva med punktering är att ju fler slangar man lagar, desto mer rutin får man!



Igår kom ett paket med de sista delarna till min "nya" cykel. En ny kedja sattes på (hade satt dit en gammal kedja för att ställa in växlar och sånt) och en ny sadelstolpe+sadel sattes på plats. Har satt ihop hela själv, och motiverar mig med att jag faktiskt MÅSTE kunna sätta ihop en cykel själv. När jag kan det så får Lars gärna göra det i fortsättningen, bara jag vet att jag kan. I det här fallet får Lars vara den som står för rutin! Hur som helst så är jag görnöjd, den blir hur fin som helst! =)








Ska ut och ta lite fina bilder på den när den är helt färdig.. Snart! 
men här kommer ett smakprov.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar